Niste ulogovani | Prijava | Registracija

Pretraga

ODABERI JEZIK

Kupovina



Kako bi kupci iz cele Srbije mogli koristiti pogodnosti kupovine iz našeg asortimana, Urban shop
nudi uslugu slanja naručene robe na kućnu adresu.

Proizvod koji želite da kupite možete vrlo jednostavno poručiti iz našeg online kataloga. Čitav proces je vrlo kratak i sastoji se iz nekoliko koraka:



ODABIR



Nakon što vidite proizvod koji Vam se dopada, potrebno je da odaberete jednu od ponuđenih veličina.

Odabrani proizvod „dodajte u korpu". Nakon što ste izabrali sve željene artikle, kliknite na link “naruči”.

VAŠI PODACI



U sledećem koraku ostavljate svoje podatke, kako bi paket mogao da bude isporučen na željenu

adresu (Urban Shop / FM Company d.o.o. svoju obavezu čuvanja Vaše privatnosti shvata veoma ozbiljno, i svaku Vašu informaciju koju ostavite tretiraćemo brižno).

E-mailom ćemo Vas kontaktirati samo u slučaju da poručeni artikal ne možemo da obezbedimo.

Trudimo se da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta i
broja maloprodajnih objekata u Srbiji postoji mogućnost da u odredjenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u traženoj veličini. Ova napomena se prvenstveno
odnosi na modele iz predhodnih kolekcija.
Ukoliko se dogodi ovakav slučaj naša prodajna služba će vas o tome obavestiti e-mailom i ponuditi Vam alternativu.

Vaši podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su nužni za obavljanje posla, pa se ovim obavezujemo da prikupljene podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe, niti ćemo iste učiniti dostupnim bilo kojem trećem licu.

ISPORUKA I PLAĆANJE



Ukoliko utvrdimo da na zalihama imamo proizvod koji ste poručili, odmah pristupamo slanju paketa na adresu koju ste naveli u formularu “podaci o isporuci”.


Dostavu naručene robe vrši City Express služba. (City Express je usluga koja korisnicima omogućuje najbrži i najsigurniji prenos pošiljaka u unutrašnjem saobraćaju u propisanim i garantovanim rokovima).


Naručeni proizvod plaćate pouzećem, odnosno kuriru koji Vam uručuje paket.

Plaćanje kupljenih proizvoda je moguće samo gotovinski.
Kako bi osigurali da roba što sigurnije stigne na Vašu adresu, kurir će imati Vaš broj telefona koji ste upisali pri registraciji.


TROŠKOVI ISPORUKE



Za sve porudžbine artikala u vrednosti od preko 3000 din. dostava je BESPLATNA, odnosno troškove isporuke snosi Urban Shop / FM Company d.o.o.

Ukoliko je iznos 3000 din. ili manji, dostavu plaćate direktno kuriru koji Vam uručuje paket.
Cena usluge zavisi od težine paketa i najčešće je to iznos od 250 – 500 din.Cenovnik mozete pogledati ovde: cityexpres.rs


ROK ISPORUKE



Poručeni proizvod kurirska služba dostaviće u roku do 3 radna dana od dana potvrđenja porudžbe. Pre dostave porudžbine kurirska služba će vas kontaktirati radi utvrđivanja mesta i vremena lične dostave.

Nakon neuspešne prve dostava pokušaće se još jednom u roku od 24h. Ukoliko ni nakon drugog pokušaja poručena roba ne bude uručena smatraće se da ste odustali od porudžbine i da ste ugovor o kupovini raskinuli.
Kada paket bude poslat dobićete obaveštenje E-mail-om o broju pošiljke i broju fiskalnog računa.


Pravo na odustajanje


PROCEDURA ZA POVRAT ROBE U ZAKONSKOM ROKU

Poštovani kupci, Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice urbanshop.co.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

U slučaju odustaka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.


Proizvod se vraća na istu adresu sa koje je poslat (neka od naših prodavnica u Novom Sadu, TC Bazar 2. sprat Bul. Mihajla Pupina 1. 021 520 267 i Beogradu Euro Centar Makedonska 30. 011 337 33 66).
Adresa će biti naznačena na fiskalnom racunu.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 7 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Obrazac o odustanku od  ugovora o kupovini možete preuzeti ovde.


OBAVESTENJE O ROKU ODGOVORNOSTI ZA NESAOBRAZNOST ROBE

Prodavac je odgovoran za nasaobraznost robe ugovoru koji se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.

Zamena artikla

Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da Vam artikal ne odgovara velicina ili poruceni artikal mozete izvrsiti zamenu.
Potrebno je da kontaktirate maloprodaju iz koje je artikal poslat pise na fiskalnom racunu
(neka od naših prodavnica u Novom Sadu, TC Bazar 2. sprat Bul. Mihajla Pupina 1. 021 520 267 i Beogradu Euro Centar Makedonska 30. 011 337 33 66). i sa njima se dogovore oko zamene proizvoda.

Troskove zamene proizvoda snosi kupac osim u slucaju kada kupac dobije nesipravan ili pogresan artikal.
Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnosenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

Poručivanje telefonom:

Da bi ste poručili telefonom potrebno je da pozovete naše maloprodaje
Novi Sad, TC Bazar 2. sprat Bul. Mihajla Pupina 1. 021 520 267 i Beogradu Euro Centar Makedonska 30. 011 337 33 66  i našim prodavcima saopštite šifru i velicinu artikla koji želite da porucite, ime i prezime i adresu za dostavu.


PRAVILNIK O REKLAMACIJI ROBE POTROŠAČA



  Na osnovu člana 52,54. i 56. Zakon o zaštiti potrošača(Sl. Glasnik RS br. 62/14 ), preduzeće FM COMPANY D.O.O. export-import(prodavac) iz Novog Sada, Radoja Domanovica 46. pib:102086439 dana 15.09.2014 donosi:


PRAVILNIK O REKLAMACIJI ROBE POTROŠAČA




Član 1.


U svakom prodajnom objektu obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacije mora biti vidno istaknuta.


Član 2.


  Potrošac ima pravo na reklamaciju, koju podnosi poslovođi maloprodajnog objekta ili, u njegovom odsustvu, prodavcu, u prodajnom objektu u kojem je roba kupljena.
Potrošac reklamaciju može podneti tokom radnog vrenema prodajnog objekta, uz priložen fiskalni racun o kupovini robe, na koju je uložena reklamacija ili drugi dokaz o kupovini (kopija racuna, slip). Tom prilikom potrošac, licu kojem podnosi reklamaciju , predaje robu sa nedostatkom.
   Lice ovlašceno za rešavanje reklamacija je poslovođa maloprodajnog objekta ili, u njegovom odsustvu, prodavcu, u prodajnom objektu u kojem je roba kupljena.
Rok za podnosenje prituzbe za nesobraznost proizvoda je dve godine.
  Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošaca, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosto, dok nakon isteka roka os šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač dokazuje da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika.
Prilikom raklamacije kupac ima pravo da vrati robu o trosku prodavca kurirskom službom CityExpres.

Član 3.


  Za svaku reklamaciju, lice ovlašceno za rešavanje reklamacije, sastavlja potvrdu. U po
tvrdi o prijemu reklamacije se unose sledeci podatci:

- naziv robe
-Naziv i sedište proizvođaca i podatci iz proizvođacke garancije, ako je za tu robu propisano izdavanje garantnog lista.
- ime i prezime, adresa i telefon potrošaca
- datum kupovine
- datum reklamacije i broj pod kojim je reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija,
- opis bedostatka na robi prema prijavi portošača
- zahtev potrošača u vezi sa robom(zamena robe, vraćanje novca, ili otklanjanje nedostatka na robi)
- primedbe poslovođe maloprodajnog objekta u vezi sa reklamacijom, posebno ako je nedostatak na robi posledica pogrešne upotrebe od strane potrošača ili postupanje suprotno preporukama,
-potpisi potrošača i lica ovlašćenog za rešavanje reklamacija.


Član 4.


 Potvrda o priemu reklamacije se sastavlja u dva primerka, od kojih se jedan primerak uručuje potrošaču, a jedan primerak ostaje kod lica ovlašcenog za rešavanje reklamacije.
 O primljenim reklamacijama vodi se evidencija u elektronskom obliku u kojem se unose skenirane potvrde o prijemu reklamacije sa odgovorom potrošaču, datumu dostavljanja tog odgovora, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o eventualnom produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

Član 5.

  Lice ovlašćeno za rešavanje reklamacije je dužno da odluku o reklamaciji donese u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku dali prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenje reklamacije.


Član 6.


Ako reklamirana roba nije saobrazna ugovoru, potrošač(kupac) ima pravo da zahteva od prodavca da se otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva umanjenje cena ili da raskine ugovor u pogledu te robe i traži povraćaj novca u roku od 15 dana.
 
Ako otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora.
 
Potrošač(kupac) ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe odnosno proizvoda neznatna.
 
 Reklamaciji ne podleže roba (proizvod) koji se prodaje sa oznakom "roba(proizvod) sa nedostatkom".

 


Član 7.


    Ukoliko FM Company d.o.o. Novi Sad iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome ce je rešiti. kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija.
Produžavanje roka za rešavanje reklamacije moguće je samo jednom.

Član 8.


Troškovi otklanjanja nedostatka na robi koja je osnovano reklamirana padaju na teret FM C ompany d.o.o. 


Član 9.


Evidencija primljenih reklamacija se čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača.



Član 10.

Pravilnik stupa na snagu 8 (osam) dana od njegovog objavljivanja.



Novi Sad, 15.09.2014. godine
MAILING LISTA
Sadržaj © 2007 FM Company , Sva prava zadržana.
Web dizajn i razvoj: CoppeTeam Studio © 2006-2018, Prikazao: PowerCMS