Niste ulogovani | Prijava | Registracija

Pretraga

ODABERI JEZIK

Uslovi kupovine



Kako bi kupci iz cele Srbije mogli koristiti pogodnosti kupovine iz našeg asortimana, Urban shop
nudi uslugu slanja naručene robe na kućnu adresu.

Prodavac:

FM Company.d.o.o
Ul. Radoja Domanovića 46
21000 Novi Sad
Pib : 102086439
Mat. Broj : 08639680
Registar privrednih subjekata : BD 92790/2014

kancelarija@fmcompany.co.rs

Proizvod koji želite da kupite možete vrlo jednostavno poručiti iz našeg online katalog ili pozivom broja 021 402 589. Čitav proces je vrlo kratak i sastoji se iz nekoliko koraka:



ODABIR



Nakon što vidite proizvod koji Vam se dopada, potrebno je da odaberete jednu od ponuđenih veličina.

Odabrani proizvod „dodajte u korpu". Nakon što ste izabrali sve željene artikle, kliknite na link “naruči”.

VAŠI PODACI



U sledećem koraku ostavljate svoje podatke, kako bi paket mogao da bude isporučen na željenu

adresu (Urban Shop / FM Company d.o.o. svoju obavezu čuvanja Vaše privatnosti shvata veoma ozbiljno, i svaku Vašu informaciju koju ostavite tretiraćemo brižno).

E-mailom ćemo Vas kontaktirati samo u slučaju da poručeni artikal ne možemo da obezbedimo.

Trudimo se da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta i
broja maloprodajnih objekata u Srbiji postoji mogućnost da u odredjenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u traženoj veličini. Ova napomena se prvenstveno
odnosi na modele iz predhodnih kolekcija.
Ukoliko se dogodi ovakav slučaj naša prodajna služba će vas o tome obavestiti e-mailom i ponuditi Vam alternativu.

S obzirom da je lične podatke moguće obradjivati isključivo uz prethodnu saglasnost potrošača – Zakon o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. glasnik RS“, br. 87/2018), ovom prilikom Vas obaveštavamo da je za povraćaj novčanih sredstava neophodno da nam date broj lične karte/pasoša, i da date saglasnost za obradu istih, a mi se obavezujemo da ove lične podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe.

Podsećamo Vas da svaka Vaša kupovina preko našeg sajta znači da ste prethodno pročitali uslove korišćenja naših usluga i da ste saglasni sa njima u potpunosti, što uključuje i Vašu saglasnost da nam dostavite broj lične karte/pasoša i to samo u situaciji kada potrošaču treba izvršiti povraćaj novca.

Ukoliko želite da povučete saglasnost za obradu podataka, molimo da nam uputite zahtev na sledeću email adresu: kancelarija@fmcompany.co.rs. Mi ćemo na osnovu Vašeg zahteva dalje postupiti u skladu sa zakonom.

Vaši podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su nužni za obavljanje posla, pa se ovim obavezujemo da prikupljene podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe, niti ćemo iste učiniti dostupnim bilo kojem trećem licu.

ISPORUKA I PLAĆANJE



Ukoliko utvrdimo da na zalihama imamo proizvod koji ste poručili, odmah pristupamo slanju paketa na adresu koju ste naveli u formularu “podaci o isporuci”. PDV je uključen u cenu.


Dostavu naručene robe vrši BEX Express

Naručeni proizvod plaćate pouzećem, odnosno kuriru koji Vam uručuje paket.

Plaćanje kupljenih proizvoda je moguće samo gotovinski.
Kako bi osigurali da roba što sigurnije stigne na Vašu adresu, kurir će imati Vaš broj telefona koji ste upisali pri registraciji.


TROŠKOVI ISPORUKE



Za sve porudžbine artikala u vrednosti od preko 6000 din. dostava je BESPLATNA, odnosno troškove isporuke snosi Urban Shop / FM Company d.o.o.

Ukoliko je iznos 6000 din. ili manji, dostavu plaćate direktno kuriru koji Vam uručuje paket.
Cena usluge zavisi od težine paketa i najčešće je to iznos od 450 – 800 din. zavisi od težine i vrednosti isporuke.


ROK ISPORUKE



Poručeni proizvod kurirska služba dostaviće u roku od 2-5 radnih dana od dana potvrđenja porudžbe. Pre dostave porudžbine kurirska služba će vas kontaktirati radi utvrđivanja mesta i vremena lične dostave. 

Nakon neuspešne prve dostava pokušaće se još jednom u roku od 24h. Ukoliko ni nakon drugog pokušaja poručena roba ne bude uručena smatraće se da ste odustali od porudžbine i da ste ugovor o kupovini raskinuli.
Kada paket bude poslat dobićete obaveštenje E-mail-om o broju pošiljke i broju fiskalnog računa.


Pravo na odustajanje


PROCEDURA ZA POVRAT ROBE U ZAKONSKOM ROKU

Poštovani kupci, Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 88/2021) kupovina preko naše prodajne internet stranice urbanshop.co.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Obrazac/ Izjava o odustanku će biti poslati sa fiskalnim računom prilikom svake kupovine.

U slučaju odustaka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.


Proizvod se vraća na istu adresu sa koje je poslat (neka od naših prodavnica u Novom Sadu, Pozorišni trg 4. 021 402 589 i Beogradu Euro Centar Makedonska 30. 011 337 33 66).
Adresa će biti naznačena na fiskalnom racunu.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 7 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.Roba se vraća kurirskom službom Bex Express o toršku prodavca.Obrazac o odustanku od ugovora će biti poslat sa fiskalnim računom u svakoj pošiljci.

Obrazac o odustanku od  ugovora o kupovini možete preuzeti ovde.


OBAVESTENJE O ROKU ODGOVORNOSTI ZA NESAOBRAZNOST ROBE

Prodavac je odgovoran za nasaobraznost robe ugovoru koji se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.

Zamena artikla

Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da Vam artikal ne odgovara velicina ili poruceni artikal mozete izvrsiti zamenu.
Potrebno je da kontaktirate maloprodaju iz koje je artikal poslat, piše na fiskalnom racunu
(neka od naših prodavnica u Novom Sadu Pozorišni trg 4. 021 402 589 i Beogradu Euro Centar Makedonska 30. 011 337 33 66). i sa njima se dogovore oko zamene proizvoda.

Troskove zamene proizvoda snosi kupac osim u slučaju kada kupac dobije nesipravan ili pogrešan artikal.
Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnosenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

Poručivanje telefonom:

Da bi ste poručili telefonom potrebno je da pozovete naše maloprodaje
Novi Sad Pozorišni trg 4. 021 402 589 i Beogradu Euro Centar Makedonska 30. 011 337 33 66  i našim prodavcima saopštite šifru i velicinu artikla koji želite da porucite, ime i prezime i adresu za dostavu.


PRAVILNIK O REKLAMACIJI ROBE POTROŠAČA



  

U skladu sa članom 12. st 1. t.6 i članovima 51 i 55 Zakona o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 88/2021), Direktor FM Company  export-import Novi Sad dana 21.12.2021. godine donosi:

PRAVILNIK O REŠAVANJU REKLAMACIJA

Član 1.

Ovim Pravilnikom se reguliše postupak i način rešavanja reklamacija potrošača za proizvode kupljene u maloprodajnim objektima i online prodavnici „FM Company  export-import Novi Sad“ – Urban shop.

Član 2.

Poštrošač  ima pravo da izjavi reklamaciju zbog pogrešno obračunate cene, kao i zbog nesaobraznosti robe ugovoru. FM company je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.

 

Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

 

Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kome FM Company odgovora za nesaobraznost, koji ne može biti kraći od  jedne godine.

 

Član 3.

FM Company je dužan da primi izjavljenu reklamaciju.

 

Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem ili na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili  drugog dokaza i kupovini (kopija računa, slip i sl.).

 

Prilikom podnošenja reklamacija potrošač predaje robu sa nedostatkom.

 

Prilikom reklamacije proizvoda kupljenih u online prodavnici potrošač ima pravo da preda robu o trošku porodavca kurirskom službom Bex Express.

 

Početak roka za reklamaciju se računa od datuma dostavljanja reklamiranog artikla i dokaza o kupovini FM company-ju.

 

FM Company vodi evidenciju primljenih reklamacija i čuva je najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacije potrošača. Prilikom obrade podataka o ličnosti potrošača, FM Company postupa u skladu sa propisima kojima se uređuje zaštita podataka o ličnosti.

 

Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoričene knjige i sadrži naročito ime i prezime podnosioca i datum prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije i kao i informacije o produženju roka za rešavanje reklamacije.

Član 4.

FM Company će potrošaču izdati reklamacioni list ili elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

 

FM Company je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

 

Odgovor na reklamaciju potrošača sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom roku će i kako rešiti reklamaciju ukoliko je prihvata. Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

 

FM Company je dužan da postupi u skladu sa odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor FM Company-a iz prethodnog stava ovog člana i počinje da teče iznova kada FM Company primi izjašnjenje potrošača. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora. Ukoliko se potrošač u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom FM company-a iz prethodnog stava.

 

Ukoliko FM company iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u propisanom roku, dužan je da o produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

 

Član 5.

Ukoliko FM Company odbije reklamaciju, dužan je da potrošača obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

 

Nemogućnost potrošača da dostavi amabalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije, ni razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

 

Ukoliko FM company usmeno izjavljenu reklamaciju reši u skladu sa zahtevom potrošača prilikom njenog izjavljivanja, nije dužan da postupu na način predviđen članom 4. St. 1, 2 i 3 ovog Pravilnika.

 

Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

 

Član 6.

Potrošač je dužan da se pridržava uputstava iz deklaracije u pogledu namenske upotrebe proizvoda, njegovog održavanja i slično. Ukoliko je reklamirano oštećenje nastalo usled nepridržavanja namene i preporučenog načina održavanja, artikal ne podleže reklamaciji.

 

Ako se nesaobraznost na kupljenoj robi pojavi u prvih 6 (šest) meseci od datuma kupovine odnosno prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene, raskidom ugovora uz vraćanje kupljene robe. U navedenom roku, nesaobraznost robe ugovoru je moguće otkloniti opravkom, ali uz izričitu saglasnost Potrošača.

 

Ako se nesaobraznost robe ugovoru pojavi posle 6 (šest) meseci od datuma kupovine odnosno prelaska rizika na potrošača, potrošač navodi svoj zahtev u reklamcionom listu (zamena, odgovarajuće umanjenje cene, raskid ugovora uz vraćanje kupljene robe ili opravka) ali trgovac odlučuje na koji način će biti rešena opravdana reklamacija.

 

U slučaju raskida ugovora potrošač ima pravo na povraćaj novčanog iznosa na dan kupovine ( iznosa navedenog na fisklanom računu).

 

Troškovi otklanjanja nedostataka na robi koja je osnovano reklamirana padaju na teret FM Company d.o.o.

 

Potrošač nema pravo iz ovog člana ukoliko je nedostatak na robi nastao njegovom krivicom.

 

Član 7.

Ako je reklamacija potrošača neopravdana na osnovu procene FM company-a, proizvođača, odnosno angažovanog stručnog lica za procenu opravdanosti reklamacije, ovlašćeno lice FM Company-a je u obavezi da potrošaču vrati proizvod i izda pismeni odgovor o neosnovanosti reklamacije.

 

Član 8.

Licа ovlašćenа za prijem reklamacijа su zaposleni u  maloprodajnim objektima. Lice ovlašćeno za prijem reklamacije je dužno da reklamaciju istog ili najkasnije narednog dana službi nadležnoj za rešavanje reklamacija.

 

U složenijim slučajevima ili kada se smatra da je za donošenje odluke o osnovanosti reklamacije potrebno dodatno mišljenje, FM Company zadržava pravo da zatraži mišljenje labaratorije koja se bavi proverom, pri čemu se mora voditi računa o poštovanju roka iz člana 4. ovog Pravilnika.

 

Član 9.

Ukoliko FM Company prodaje proizvod sa nedostatkom, dužan je da taj proizvod izdvoji od drugih proizvoda, da smanji cenu proizvoda u zavisnosti od vrste i obima nedostatka i da upozori potrošača na te nedostatke.

 

FM Company je dužan da na proizvodu sa nedostatkom istakne jasno i vidljivo obaveštenje o sniženoj ceni, o nedostatku proizvoda i o isključenju odgovornosti prodavca za taj nedostatak.

 

Član 10.

Kupljeni nekorišćeni proizvod, bilo da je kupljen u maloprodajnom objektu ili online prodavnici se može menjati za isti ili drugi iste ili veće vrednosti (uz doplatu) u roku od 14 dana od dana izvršene kupovine ili  dostavljanja proizvoda uz priložen dokaz o kupovini.

 

Član 11.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

 

Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje da važi Pravnilnik o rešavanju reklamacija od 15.09.2014.

 

                                                                                                                                           

                                                                                                                                           

Sadržaj © 2007 FM Company , Sva prava zadržana.
Web dizajn i razvoj: CoppeTeam Studio © 2006-2024, Prikazao: PowerCMS